- artonde april

Hejsan Svejsan, sådär i morgonkvisten! mår ni bra? jag är sjuk, typ förkyld,ont i halsen,lite magont och nackspärr. Förstår ni hur jobbigt det är, vi skulle egentligen ha engelskaprov idag men jag kan ju inte gå eftersom jag är sjuk.. Jag måste åka ända in till stan för att köpa medicin och träffa min syster&bror en snabbis sen åker jag väl hem tänk er jag är sjuk på en fredag:(, asså dagarna går så snabbt liksom snart är det fan sommarlooooov ååhhh ni ska bara veta hur mycket jag längtar hihi, nu måste jag dra och köpa medicin skriver nog ett till inlägg senare . Puss&kram

Dagens:
Leggings - Gina tricot
Guldhalsband - H&M
Rosa tunika - Gina tricot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0