- artonde april

Hejsan, jag har världens huvudvärk ska ni veta det bara dunkar. Har nog fått i mig för lite näring bara ätit frukost.. men inte blivit hungrig faktiskt eller jo jag fika med mina systrar och Haddys kompis (Michelle), ja det var verkligen mysigt. Kafét heter John Chris juveler det ligger på drottninggatan. Senare gick vi runt och shoppa. Jag vet att jag bara skulle till apoteket snabbt, men var bara tvungen att köpa lite kläder, jag hittade inte sådär jätte mycket, men jag fick väl med mig något från stan, och det blev pärlörhängen från glitter,liten midjeväska h&m och en jag vet inte riktig vad det heter.. Men lägger in bilder imorgon lovar! Kameran är i blackeberg.. Men jag måste dra nu puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0