- elfte april

Hejsvej! idag har jag inte gjort så mycket, jag har varit i skolan och vi kolla på film och fick sluta tidigare eftersom våran mentor är borta så vi hade ingen mentorstid. det var lite ovanligt idag men det var faktiskt "bråk" i våran skola idag, mellan några kompisar till mig och ngra klasskamrater. jag fick höra att dom boxade varandra och allt möjligt
Sen efter skolan mötta jag vanessa,nomi och ciara i min skola haha och dom naomi&vanessa skulle hälsa på sina gamla klasser. sen gick vi ner till cygnus och så var mella och några fler där så stog vi och snacka i fan typ en halvtimme om det där bråket haha, sen så gick Nika och sparka alva för alva vägra säga förlåt och då sparka nika alva och så blev det bråk igen och typ åttorna typ var där och kolla på, sen om en lärare och allt blev knas. Sen var jag i vasa real och blev intervjuad om vad det värsta sättet att bli dumpad är på, och jag tycker såklart att det är genom en kompis,genom sms,eller exempel som jag såg på tv att när man fyller år skriver man det i gratulations kortet det är liksom det värsta tänk dig att du blir dumpad genom ett gratulationskort på din födelsedag jadu det skulle iallafall inte jag vilja bli. men nu ska jag iallafall kolla på film eftersom jag inte kan åka och träffa martina :(, och håller på att bli sjuk tror jag, ont i magen och fryser iallafall. men ha det så mysigt denna fredag kväll puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0