- elfte april

Har ni märkt att världen har förändrats? folk använde inte lika grova ord så mycket som nu och liksom killar går runt och kallar tjejer för horor och tror att det är helt okej, men det är inte okej tjejer har känslor även fast dom itne visar att dom blir sårade blir dom det. Och ni som har ett så passt dåligt självförtroende som går och hackar på andra med bra självförtroende för att själv få ett bra självförtroende, kommer verkligen aldrig få ett bra självförtroende. Finn något vettigt i livet istället för att utnyttja andras svagheter för att förstärka er själva. Och dessutom, finn era egna svagheter istället för att fokusera på andras, hitta en väg för att må bra utan andras bekostnad! Och känner ni er kränkta på något sett, och verkligen inte orkar mer ska ni kämpa,fortsätta och stå upp hur tufft det än är liksom ignorera dom som säger idiotiska kommentare exempel du är tjock,ful,hora och massa annat det är bara för att dom själva inte mår bra, ni tänker säkert lätt för dig att säga du har inte själv blivit kränkt, men jo! det har jag faktiskt men jag bryr mig inte så mycket om det jag fortsätteratt leva livet, en dum idiot ska egentligen inte behövafå en person att ta självmord för att inse att det den håller på med är fel!  Men tyvärr finns det för många sånna människor i denna värld, men nu måste jag faktiskt gå men kom ihåg att aldrig låta någon trycka ner er. Visa inte att dom lyckas, visa dig inte svag stå upp hur tufft det än är, kämpa och ge aldrig upp ha det på minnet!


Kommentarer
Postat av: micha'

sant ;o

2008-04-12 @ 15:49:38
Postat av: marie

jomen seriöst visst är det, varför ska man gå och kommentera andra? helt onödigt.

2008-04-12 @ 18:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0