- nionde april

Hej, idag har jag bara varit i skolan och sen så har jag varit i stan och så träffa jag söta mona äntligen hihi. Vi kolla på kläder och det har kommit in jättefina vårkläder. Och jag och en kompis har bestämt oss för att ändra stil men hon klarar inte av det haha! Jag visar några bilder på det jag hade tänkt köpa och så får ni kommentera och säga eran åsikt om ni tycker att jag ska köpa eller inte köpa och om det var fint:), jag ska sova i blackeberg inatt&imorgon natt sen får jag äntliggen sova hemma, och då är det helg fan va snabbt veckan ahr gått :), men jag måste gå nu skulle bara skriva något snabbt men jag lägger in bilderna snabbt sen puss&kram

Dagens outfit:
Grå randig tunika - h&m "divided"
Vit tunn kofta - h&m "divided"
Grå tjocka leggings - gina tricot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0