- sextonde april

Hej på er gott folk! Hur mår ni? jag mår suveränt för er som vill veta. Eftersom jag fick äntligen se våra bästa år bästa programmet någonsin typ haha, jadu det var intressant marlena "seriemördaren" kom till slut i fängelse och hon borde fan hamna på psykhem men aja. Vet ni vad jag blir så irriterad på men kanske inte irriterad men aja på folk som liksom säger får jag fråga dig en fråga, liksom fick jag några andra alternativ? haha! Efter typ ett år har jag minskat på mitt godis och tjockis ätande, och jag är så jävla stolt ska ni vet :). En tjej i min klass som heter Caroline har typ godisförbud och hon typ trodde inte på att jag skulle klara det, men haha in your face (a) ( bbajskorv.blogg.se ). Liksom tänk dig, jag äter ju fortfarande lite godis, men ibland mår jag illa bara jag tänker på godis. Just nu sitter jag och kolla på thevoice "tv kanalen" och det är get loose, med Chris brown "min gud&man", Lil mama&T-pain. Jag ska nog dra till sängen så jag orkar gå upp imorgon, jag sa att jag skulle lägga in en bild på koftan jag köpte ursäkta att jag inte gjort det. men har inte riktigt hunnit. Jag har varit slarvig med bilder&dagens men jag ska verkligen försöka. Imorgon ska vi till etnografiska museet med klassen, undrar om det är roligt vart där några gånger innan med klassen men kommer inte riktigt ihåg hur det var omdet var roligt eller tråkigt. Vi ska iallafall ha matsäck jag kör på kyckling pastasallad&någon dricka som sagt nyttig (a) haha.. Men nu ska jag verkligen försöka få sömn Puss&kram, godnatt!

Dagens:
Svart fjällis "systers" - Naturkompaniet
Grå randig tunika - H&M
Gråa leggings - gina tricot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0