- sjuttonde april

Hej folks! Har eran sag vart bra hittils? min har vart helt lysande! Vi var ju på utflykt på ett museum, typ etnografiska museet. Jadu det var väl helt okej, vi var inte där så länge ens haha. Sen så sluta vi runt kl tolv-halv ett. Och då skyndade jag mig till skolan för att ta mina engelska böcker har fucking prov imrogn och åkte hem för att kolla på våra bästa år. Rätt intressant idag, sen åkte jag och träffa naomi,vanessa&ciara. Sen så träffa vi melina och gick hem till henne och åt glass. Och sen träffa vi Lovisa och åkte in till stan och så var vi i stan ända till nu typ haha. Sen åkte jag hem, ja vad ska man säga jag har haft roligt idag och hoppas på att eran dag också vart lyckad.. ska dra nu puss&kram

Dagens:
Leggings - H&M
Grå tunika med tryck - Gina tricot
Guldhalsband - H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0