- tionde april

Hejsan svejsan! hur mår ni? jag mår bra iallafall!, i skolan hände det väl inte så mycket vi kollade på film. På engelskan sa vi till våran vikarie att våran lärare som är bortrest hade sagt att vi skulle kolla på film och hon trodde på oss, men problemet är att hon ska fråga våran lärare sen om det är sant så vi får se hur det går då haha! Min systerdotter fyller 8 år den 21 - april, och jag har verkligen ingen aning om vad jag ska köpa till henne har ni något eller några bra förslag? isånnafall kan ni väl skriva en kommentar eller något,jag skulle verkligen uppskatta det. Jag skriver mer ikväll om jag hinner puss&kram

Dagens outfit  -
Gråa jeans - divided "h&m"
Vitt linne - bikbok
Brun kofta - gina tricot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0