- tionde april

Hejsan, hoppas ni mår bra! vckan har gått så snabbt liksom nu är det torsdag redan och man tycker attd et är skönt att det ska bli helg, men helgen är så kort herregud vill ha lov, men måste vänta till sommarlovet jag längtar! liksom sommar,värme åhh fan va skönt, men iallafall när jag satt på tåget idag runt sju-åtta på kvällen påväg hemifrån mig till blackeberg kom jag att tänka på att jag ville börja spela fotboll igen, och jag ville spella i bp och sen när jag kom hem logga jag in och ut på msn och fråga om jag skulle börja spela fotboll i bp och då sa naomi att hon också kunde och så tänkte vi börja, men problemet för henne är att hon bor så långt bort jag kan ju sova hos mion syster bara men skulle ändå bli jobbigt så vi bestämde oss för att börja på thaiboxning istället i tekniska högskolan någonstans japp och det ser jag framemot! imorgon efter skolan ska vi dit och kolla på det haha! det ska bli roligt men nu måste jag dra var bara tvungen att skriva det. skriver hur det var imorgon. puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0