- tolfte april

hejsan svejsan på er där hemma, elelr vart ni nu än befinner er! hur mår ni? jag mår inte fullt så bra känner mig litte hängig, och verkar som att jag håller på att bli sjuk.. inte bra.  Idag har ja bara varit hemma jag var och mötte min syster en snabbis och hämta mina jeans. Sen har jag nog bara suttit hemma och datat och kollat på film, vi får se hur det blir sen ikväll, kanske träffar ngn kompis eller några kompisar eller stannar hemma. Jag har en spanskaläxa tills på måndag, man ska skriva om något som har med spanska eller något spansktalande att göra,och jag valde att skriva om Barcelona&Ronaldinho, och jag vet inte alls vad jag ska skriva om dom haha liksom han sa bara att vi skulleskriva om något som hade med spanien att göra och lliksom jag ba öh? ska man skriva fakta eller vad haha, jag har kraftigt ont i huvudet nu haha kraftigt brukar jag inte säga menmen, så jag ska nog göra något annat än sitta vid datorn, jag skriver något senare ikväll, puss&kram ha en trevlig fortsatt dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0