blackeberg..

Hejsan! Jag tror att datan hemma börjar fungera på onsdag eller torsdag igen. Tänk er vad skönt. Att bara gå i skolan- imorgon och halva onsdagen sen är det ju bara att festa fan :) Jag har funderat och nu har jag bestämt mig för att byta namn till mariemacauley.blogg.se liksom jag kan inte heta ohpussy haha låter lite sjukt menmen. Så ni får följa med till den bloggen istället :) men nu ska jag åka hem och kanske bloggar i skolan imorgon hinner väl skriva ett inlägg imorgon ska ändå hit imorgon är barnvakt.. men måste dra nu, Puss&kram /M

Kommentarer
Postat av: carro

hallo hallo där =) nu är jag tillbaka, har varit så himla mkt den senaste månaden. Blev sjuk i Indien och sen har vi gjort en massa så inget bloggande =) Hoppas allt är bra här, kram!

2008-06-02 @ 02:06:48
URL: http://lovelyc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0