helgen..

Hejsan! Ja, denna helg har jag gjort allt från shoppat och kollat på tv, till fest och massor. I fredags efter skolan åkte jag hem och shoppa med min syster och hennes kompisar som vi träffa på där i stan.Jag fick med mig några saker, men ni får se det när datan funkar hemma jag är i blackeberg i några dagar till antagligen tills på onsdag. Ja folks då är det valborg fan va skönt, vad ska ni göra :)? jag ska vara med kompisar och kommer ha superkul hoppas jag, och hoppas att ni också kommer ha roligt! I lördags (igår) så hade min systersdotter kalas, ja det kryllade av barn. Men roligt var det och en jättefin tårta också, lägger in en bild på tårtan samtidigt som på kläderna. Sen efter åkte jag till Upplands väsby,där min andra syster hade middag. Jag fick träffa kusiner bröder och ja släkten. Det var verkligen roligt,  vi åt god mat,var ute,smällde smällare,spela fotboll och massor. Sen idag har jag vart i solna centrum snabbt och köpte lite små saker. Inte riktigt kläder men accesoarer. Just nu kollar jag på OC världens bästa serie som slutat sändas, som är väldigt taskigt. Men har man boxen så spelar det ingen roll hihi, jag rekomenderar att ni ska köpa boxarna, ni kommer inte ångra er hihi. Ni kanske har sett att jag har ändrat bakrunden lite,tycker ni om det? jag tänkte med tanke på sommaren och allt. Ska fixa header och så senare. Men ja så såg min helg ut, neeej imorgon är det måndag och skolan börjar :( men vet inte riktigt om jag pallar gå liksom allt pollen och allt glömde min medicin hemma, hinner inte åka hem (pallar egentligen inte om jag ska vara ärlig) haha! jag är lat, men ska dra nu får se hur det blir imorgon. Puss&Kram /M                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0