i skolan..

Hej sötnosar! Just nu är jag i mediateket  (datasalen) och ska hitta fakta om olika länder. Fast jag typ håller på och dör av uttråkning haha så nu sitter jag här och skriver det här, igår satt jag fast på tunnelbanan i en och en halv timme på gröna linjen. pga att en lastbils olycka man ba men what? vad fan har det med tåget att göra haha.. Jag funderar på att byta namn på min blogg men ingen aning om vad jag ska byta till, vad tycker ni jag ska byta till några förslag? jag tog det här namnet för, jag vet inte faktiskt haha typ visste inte vad jag skulle heta haha.. men nu komner min lärare och kommer dampa puss&kram

Dagens:
Ljusblåa jeans - Gina tricot
Vit t-shirt med rött tryck där det står born to be famous - h&m
Vit kofta - Cubus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0