i skolan..

Hej sötnosar! Jag är i skolan med julia haha vi har svenska och jag sitter och äter på min goda klubba :) Jag kommer inte kunna blogga så mycket i helgen, för datan hemma har typ blivit cp och sen så ska jag på barnkalas&släkträff imorgon. Idag ska jag shoppa med min storasyster ska hitta ngn fin outfit inför valborg, och inför släkträffen :) Får se om jag hittar något jag har tagit bild på allt jag har köpt och lägger in bilderna så fort min data funkar igen.. Jag måste gå nu vi ska få äta lunch i vårt klassrum för att vi ska få sluta tidigare hihi :), ha det bra och ah en riktigt mysig helg, för jag är säker på att jag kommer få det puss&kram

Dagens:
Svarta shorts - ?
Vit kofta m. knappar - h&m (divided)
Grått linne m. vita detaljer - Gina tricot
Örhängen - h&m
 Så jag har lite kläder från alla möjliga affärer idag hihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0