sjunde april

Hej, inatt sov jag inte hemma, utan jag sov hos min syster i Blackeberg som ligger i någonstans mellan Bromma-Vällingby trakterna. Vi fick sovmorgon eftersom att våra lärare är bortresta i spanien med några elever i våran skola dom är utbytesstudener. Så vi fíck börja nio istället, men jag somna inte förrän runt ett två, så jag orkade inte gå upp må morgonen så jag stannade hemma första lektionen eftersom att vi ändå skulle ha håltimme i tre timmar. Och som tur var så var våran spanskalärare också borta. Efter skolan var jag med naomi,vanessa,ciara,victor,laith och leo. fast vi träffade några som dom kände sen, victor och leo känner jag inte. vi gick runt och sen gick vi till ungdomsmottagningen och jag drev och sa att jag var gravid och så sa hon då får du komma in ge mig ditt personnummer så bokar vi in en tid hos barnmorskan jag ba nejtack, haha! amen sen så gick vi runt typ och till slut åkte vi hem först till naomi och vanessa eftersom att dom ska sova hos mig sen åkte vi till mig och myste. Men nu ska jag kolla på Prisonbreak vi ses puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0